Blogg torka

Jag är ledsen att jag bloggar så sällan. Men jag känner att jag inte har så mycket kul att dela med mig av. Mina dagar består av jobb och massa hushålls göra.

Hann med att träffa Madde och Malte en snabbis i går iaf. Vi var in på Cubus och fynda lite. Dom hade 30 % på alla varor. Så lite fynd hittade jag.
När jag var mitt uppe i mitt shoppande så ringde de från dagis och sa att Nova hade feber och var ledsen. De var  bara att skynda sig till dagis och hämta henne. Lillan min.

Väl hemma så sjönk febern och hon blev glad och sprallig igen. Även i dag så fick hon feber på eftermiddagen.
Humm. Konstigt var kan de vara?
I dag så blev hon helt rosig och kinderna och febern låg på 37,6. Den är inte hög med de märks tydligt på henne.

I morgon så är jag ledig men jag ska in till storstan Gävle iaf. Har en massa jag ska göra.
Skulle varit på Crazy Friday med svärmor och Mona men så blev de inte. =( De kommer fler gånger.

Där i mot så blir nästa helg full med en massa Crazy things!! Ska bli s kul!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Yes det ska vi. Längtar som en tok. Vi flyttar i januari :).

2010-10-28 @ 21:04:29
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0