Blir så förbannad

Alkoholister är ett jävla folkslag för sig. Hur i helvetet kan man vara så jävla självisk och supa så in i helvetet när man har 2 barn?
Skiter i hela världen bara du får din jävla sprit.
Hur känner du nu när soc kom och knackade på dörren och tog dina barn med sig?
Du super väl mer än någon sin nu?
Inte tänker jag lyfta luren och fråga hur du mår. De är inte dig de är synd om, de är dina barn.
Hur kan du göra så här mot dina barn? Om du mår dåligt sök hjälp. Ta inte flaskan och försök att dränka dina problem i spriten.

De finns inget försvar till de du har gjort.
Jag hoppas bara att vi kan få veta var dina barn finns. De är dom vi bryr oss om.

Vad ska du göra nu när inte dina barn är hemma? Var de de här du ville? Hur i helvetet kan man vara så egotrippad?




Kommentarer
Postat av: Madelene

Det här är bland det värsta jag vet. Man ska inte dricka i närheten av barn, dom behöver inte växa upp med det, dom ska inte växa upp med det. Att ta ett glas till maten eller till jul osv, det stör mig inte alls. För det är ingen fara anser jag, men att dricka glas efter glas och bli full är inte acceptabelt. Hoppas barnen får det bra iaf, det som ör viktigast i sådana situaioner!

2010-10-10 @ 19:58:16
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sånt helvete hade jag i många års tid.

Till slut fick jag nog och flyttade, jag och barnen mår idag underbart och förhoppningsvis får jag enskild vårdnad i dec.

Pappan kan fortsätta leva sitt patetiska liv för våran del.

2010-11-04 @ 17:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0