Vab!

Vård av barn. De fick jag ta i dag. =( Nova är sjuk igen. Eller hon har feber. Jag kände de med de samma när jag plockade upp henne i morse. Hon var helt varm.

Även fast Nova är sjuk så är hon lika charmig och glad iaf. Men hon blir så mycket gosigare, så i dag har vi gosat och lekt hela långa dagen.
När Nova tog sina vilostunder så passade även mamma Emelie på att sova.
De är nästan jobbigare att vara hemma med en sjuk dotter än att jobba ett pass. =)

I går efter jobbet så var vi på kalas. Min moster fyllde år. Där bjöds de på en massa gott. Lite cirkus är de att vara där. Moster min har ju BARA åtta stycken hundar. Och vissa av dom verkar inte vara så förtjust i barn. Eller rättare sagt rädd för barn.

Nova är inte så försiktig när hon klappar djur heller. Så de gällde att vara på sin vakt.

Nu är jag ledig i två dagar med. Skönt de. I morgon ska jag unna mig halvkropps massage. Så jag längtar. De ska bli härligt. Jag är så dålig på att ta hand om min kropp. Känner verkligen att jag beghöver mjuka upp min kropp.

Nu ska jag dyka ner i mina jädrans teoriböcker igen. Denna gång så ska jag klara de......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0