Underbar dag

De här har varit en av de bästa dagarna i mitt liv. Fört så fixade jag teorin och fick mitt körkort. Sen hem och körde en massa bil, i väg och fick mig en halvkropps massage. Sen när jag kom hem så stod de en ny bil på vår vård. Den är så fin. En riktig liten pärla. Blir nog en tur med den i morgon.
Var en snabbis till Madde och hälsade på. Vi hinner inte träffas så ofta längre. Dagarna skulle vara några timmar längre, eller fler dagar på en vecka. Vet inte vad som skulle vara bäst. =)
Först så ska hela familjen till Annie och klippa sig kl 11. Första gången som Nova ska klippa sig. De ska bli intressant och se hur de kommer att gå. Jag har en känsla av att Nova inte kommer att vilja sitta still. Hon har lite svårt för de.
Nu blir de nog sängen för mig. Är redan trött, trotts att jag har varit ledig i dag.
God natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0