Men?!

Här var de dåligt uppdaterat.
Dax och skriva någon rad kanske?
Jag har varit med om en sånn otroligt skön upplevelse. Jag fick presentkort hos body and face care.
Jag bokade in:
Aroma Massage DeLuxe
1 timme 45 minuter En lyxig och rogivande massage där hela kroppen gås igenom. För dig som behöver koppla av, få ny energi och bli omhändertagen. Innefattar: Reflexologi samt fotmassage, avslappnande kropps- och ansiktsmassage. Behandlingen avslutas med skalpmassage. De eteriska och vegetabiliska oljorna anpassas efter just dina behov.

De var verkligen massage deluxe. Hon började med att packa in mig med varma och sköna handdukar och stolen som jag låg på var de värme i.
När jag var inpackad och klar så startade behandligen med fotmassage. Hon använde sig av varma stenar också, de var så skönt.

Efter att fötterba var klara så var de ryggens tur, baksidan av benen, sen så fick jag vända på mig.
När jag låg på ryggen så fick jag en värme lampa över ansiktet, de var så skönt.
Så var de framsidan av benen, armarna och magen. Magen tyckte jag kändes lite konstigt, men skönt på samma gång.
Så var de nackens tur, skalpen och tillsist ansiktet. Jag har aldrig varit med om något liknande. När hob var klar så ville jag inte gå där i från. Jag ville ha mer... =)

Jag kan varmt rekomendera er att boka en behandling hos Thu. Hon kan verkligen sitt jobb.


Jag har bokat tid för Floating nu. Måste prova. Har velat prova de länge men inte kommit mig för men nu ska jag testa.
Fick höra att de skulle hjälpa mot högt blodtryck och de har ju jag. Fick inte plocka ut min P-stav i går. Eller jag fick inte byta till något annat för mitt tryck var så högt. Jag har 95 i under tryck och 154 i över. Så de är inte så kul.
Men jag känner inte va de alls.
Vill inte börja med medicin. Så jag ska ge floating en chans.


Körde fast för första gången i mitt liv i dag. Någon gång ska vara den första. Tur att jag hade Camilla i bilen som fick hjälpa mig komma loss. Hon bad mig gunga med bilen och jag förstod inte hur hon menade. Så vi bytte plats. Hon fick ta plats bakom ratten och jag fick trycka på. Loss kom vi.

Nu vet jag hur jag ska göra nästa gång. De lär väl komma en nästa gång.

Men nu jäklar jag jag bloggat bra. Jag som inte gillar långa inlägg.

Nu blir de sängen för mig. Min klocka ringde 4:10 i morse. Gäsp!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0