Lörsagen den 13:e

Ja de är de i dag, de innebär att det bara är en månad till LUCIA! Tiden går fort.

Denna lördag har gått så fort. Var till Annie och klippte mig i dag. Cliff och Nova dom blev hemma. Nova har varit hängig och pipig i dag med, hon är inte riktigt pigg än. Cliff han kände sig dålig han med. Så dom får ta och klippa sig en annan dag.

Blev en massa bil körande i dag med. De kändes så bra när jag skulle till Annies salong, de regnade för full och jag satte mig i bilen och körde dit och var helt torr när jag kom fram. Annars så har jag sett ut som en dränkt katt när jag skulle ha gått eller cyklat. De är en sån frihet.
Var även och plockade upp mamma och syrran innan vi var i väg till Emma som fyllde år.
De var första gången mamma fick sitta i baksätet och jag körde. Hihi!

Kom nyligen hem i från svärföräldrarna som bjöd på mat.
Jag och Cliff slogs om vem som skulle köra nya bilen. De slutade med att jag tog Nova i vagnen, och Cliff tog bilen.
Nej, vi blev inte osams. Nova var så trött så jag tänkte att hon skulle få sova lite.

Nu ska jag åka med fröken Karlsson och handla lite på Ica Maxi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0