Julpyntat

De har jag pysslat med nu i två dagar. Nu är de jul här i vårt hus.
De har blivit så mysigt.
Jag, mamma och syrran var till Rusta en sväng och inhandlade en massa julstjärnor och annat pynt.
Jag kan berätta att de var inte så kul att köra i dag. Shit vad halt de var. De gjorde inte saken bättre att de tok snöade med. Men dit och hem tog vi oss.
Sen var de bara till att sätta i hop stjärnorna och placera ut dom i fönstren här hemma.
Så var de dax för mat potatisbullar bjöd jag på.
Nova tyckte om de:
Efter maten så bakade vi pepparkakor. Nova fick vara med hon också för första gången.
Nova åt nog mer deg än vad hon kavlade. Hoppas hon inte  får ont i magen bara. Än har hon inte visat att hon har ont i lillmagen.
De har varit en helmysig lördag här hemma.
Älskade Nova
Nu blir de till att städa här hemma.
Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0