I dag kom de

I dag kom lappen och mitt körkort hem i brevlådan.
Så de blev raka vägen till posten för att hämta ut de!! Weee!! Jag är så lycklig..

I dag så har jag varit ute på vift hela långa dagen. Först till dagis och knäppte kort på Nova. Jag var hemma med henne en extra dag. Hon är frisk nu men väldigt mammig så jag ville hålla henne hemma i dag med. Men i morgon så blir de dagis som vanligt.

Hoppas korten blir fina men de kan inget annat bli med vår fina dotter. ♥
Syster min har praktik på Novas dagis så hon var med under kort tagningen. Enligt henne så log Nova så fint på korten, hon satt även still under korttagningen. Kors i taket.

Efter korttagningen så åkte vi vidare till mamma och hälsade på, sen hem till svärmor en sväng efter de besöket så körde jag vidare till Älvkarleby och helsade på syster Sarah och hennes familj. Måste ut och köra i halkan så jag inte blir rädd för de. Men de gick så bra så.

Nu väntar jag på att Cliff ska komma hem. Han fick jobba över i dag.


Kommentarer
Postat av: Elin Skytt

Grattis till körkortet :)

2010-11-17 @ 10:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0