Härlig måndag

De är inte ofta ni får läsa den rubriken på min blogg. =)
Måndagar brukar vara riktigt tunga på mitt jobb. Men i dag gick de galant. Slutade 14:30 de är inte vanligt en måndag.
Hämta Nova på dagis sen hem till mamsen som bjöd på middag. Mamma och Jennie fick äran att passa Nova en stund medans jag var på floating. De är så härligt. Jag är så utvilad efter. Känner redan att jag har blivit mindre spänd i rygg, axlar och nacke. Ska bli kul och se om mitt blodtryck har blivit lägre efter den 3:e gången.
Efter floatingen så gjorde jag öronljus inne på simmis. De var första gången jag gjorde de. De var faktiskt skönt.
Lite läskigt när hon öppnade upp ljuset och visade att de var lite vax där i från mina öron.
Nu blir de till att linda in lite paket.
Trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh jag vill också testa flotaing, men visst ligger man instäng då va ?

Tror inte min klaustrofobi klarar de :(

2010-11-30 @ 14:10:25
URL: http://shamai.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, man ligger instängd. Men grejen man ligger i är typ 1 ½ meter hög och bred så jag tror nog att du klara de. Du kan ha den lite öppen med om du vill. Så finns de även radio och lampa i den om man vill ha de. Gå dit och titta på den. =)



Jag rekommenderar dig att prova. Jag ska bada min 3:e gång nu på fredag.



2010-11-30 @ 18:54:48
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0