Hälsa

Nu är de mycket hälsa i mitt liv.
I morgon så ska vi ha lite mys på jobbet med nyttig mat och yoga. De blir första gången för mig som jag provar yoga, så de ska bli intressant och se hur vig jag är. Har en känsla av att jag är lika vig som ett kylskåp ungefär.
Jaja men någon gång ska vara den första.
Säger bara att de är tur jag har min familj som ställer upp så mycket på mig. Utan dom så skulle jag aldrig komma i väg på så mycket som jag gör i dag. Cliff jobbar eftermiddagar denna vecka med.
Strax blir de sängen för mig. Nu börjar jag känna mig lite trött faktiskt. Men först så ska jag invänta Äggkungen som ska komma med våra ägg.
Trevlig kväll alla kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0