Dax för någon rad nu va?

De var ett tagsen jag var in på bloggen nu.
Sen sist så har de hunnit att hända lite. Fest var de här i lördags. Riktigt roligt var de. Maskeradfest dessutom. Alla hade verkligen legat i och gjort sig så snygga.

Tant Agda har vi här:



Jag var mig själv:
=)


Alla tjejer samlade:



Jack Sparrow:



Så var de dax att leka lite:



De var lite update från lördagens fest.

Körkortet går de sådär med. Jag har en tid bokat för teorin igen. Sist så hade jag 51 poäng. Jag var så arg så jag hade kunnat slå sönder datorn........
Men de är bara att bita i hop och på de igen. Ny tid är bokat men jag säger inte när. =)

Har en tid inbokad för halvkropps massage. Har så underbara arbetskompisar som tänker på mig och ger mig presentkort.

Inegn bil har vi hittat än. Ska åka in till Gävle och kika runt lite på bilfirmor på lördag efter att alla i familjen har klippt sig.
Jag har bokat in hela familjen hos Annie på lördag. Nu är de dax att toppa oss lite. De blir första gången för Nova. Spännande.. =)

Kommentarer
Postat av: louise

åh, jag hade också velat komma men skulle upp tidigt dagen efter för att spela innebandy match. men fan vad snygga ni var ! allihopa, gud va kul ! som sagt önskar jag också var med, men kommer väl fler tåg att gå på. ;) hoppas allt är bra med er annars, länge sen vi sågs nu. kanske dags att klämma in något snart ? :) kram

2010-11-09 @ 21:38:11
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0