Brumm brumm

Så har de låtit i mitt liv i dag. För jag har kört en massa bil. Cliff ringde och jagade mig. Han ville att jag skulle komma hem och avlasta honom från en ledsen Nova. Stackars liten har feber i dag med.

Så skönt de känns och kunna ta bilen vart jag vill. Slippa gå eller cykla.
Vi har fått tillökning här hemma på vår gård. En Polo -01. Den blå fin bil. Jag har inte vågat köra den i dag. =)
Men i morgon så kanske de blir en tur med nybilen.
Första turen jag körde med haltväglag och första turen i mörker. Mycket nytt i dag.
Som sagt så tvingade jag med Cliff första turen, men sen så har jag kört själv. Hihi duktig Emelie. Parkerat på både Willys och Coops parkeringar och på lite andra ställen. Men jag är INTE kung på att parkera måste jag erkänna. Övning ger färdighet. På söndag så ska Emelie ta BILEN till jobbet inte BUSSEN!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Man lär sig. Man är inte färdig för att man får ett körkort, man lär så länge man lever och övning ger erfarenhet. Så du är inte ensam, de gäller nog alla!

Jag är ännu inte kung på att fickparkera fast att jag haft mitt körkort i 6,5 år :D Jag undviker gärna att fickparkera om de går för jag avskyr det. Lika så avskyr jag att köra in i garage o alltid gjort hehe.

2010-11-12 @ 22:53:25
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0