1:a advent

I dag så är de första advent. Tiden går så sjukt fort.
1:a advent har jag tillbringat på jobbet. Började kl sex i morse. Kan meddela att de inte var så skoj att köra till jobbet den tiden.
Plogbilen hade hunnit att ploga min gata och stora vägen ut från Rotskär. Jag själv tog snösläden och plogade av gården innan jag satte mig och körde.
Hela vägen fram till Harnäs var de plogat sen så fick jag ploga själv med bilen. Gillar verkligen inte att köra i de väglaget. När jag kom fram till stan så var plogbilarna i full färd att ploga parkeringarna vid Plantagen och Lindholms möbler. De är så mycket viktigare än att ploga körbanorna. Eller inte tycker jag.
Nog om de.
Väl hemma så blev de en massa mys och bus med Nova. Älskade barn.
Hon är mitt allt.
Nova gillar att plocka ner tavlan och låta den åka ner för rutschkanan.
Nu blir de mammorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0