Vilken kväll vi hade i går

Våran dotter vaknade flera gånger under kvällen och bara grät. Vi fick gå in i omgångar och försöka att få henne att somna om. Men de 3 gången jag var in till henne så plockade jag upp henne. Jag gick omkring och vaggade henne så hon somnade om. Men så fort jag stannade upp så vaknade hon och grinade. Men vad kan de vara för fel? tänkte jag.
Tillslut så vart jag så trött i armarna så jag var tvungen och sätta mig och vagga henne ist.
Så jag fick sitta med henne hela kvällen tills vi skulle lägga oss.
När Cliff skulle lägga ner Nova så jag fick gå och borsta mina tänder så började hon grina igen. Cliff ropade på mig att jag skulle hämta tempen och kolla om hon hade feber. Och de hade hon. 39 grader. Stackars lilla Nova.
De var bara att ge henne en supp och klä av henen pjamasen. Sen så somnade hon stilla i sin säng.
Hon sova enda till kl 2:30 då vaknade hon och var het igen. De var bara och hämta en supp till och ge henne efter de så fick hon sova mellan oss. Sen sov hon hela natten.
Cliff där i mot kunde inte sova så bra. De blir ju så varm.

Tack och lov så har Nova inte haft någon feber i dag. Där i mot så står de ständigt 11 under hennes lilla näsa.

Men jag kände att jag inte kan sitta inne hela dagen för en snorig näsa. Hon är ju pigg och så iaf. Så jag tog en promenad med Madde och Malte så Nova fick sova i vagnen. Hon sover mycke bättre i vagnen än vad hon gör inne i sängen.
Så vi varute i över en timme och Nova hon sover fortfarande i sin vagn. Tror hon har sovit i 2 och en halv timme nu. Skönt för henne.

Nej nu så ska jag läsa lite andras bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0