Strul strul

De har strulat en massa för mig i dag.
Först så skulle jag gå och hälsa på Sandra och Edwin i dag. Efter att jag hade varit och firat tvillingarna.
Men de blev inte så. Nova var så snorig och hängig så jag beslutade att gå hem med henne ist.
Tura var de. Jäklar vad jag fick ont i magen. Cliff hann bara komma innan för dörren så högg de till i min magen.
Sen så har jag legat dubbelvikt och nästan grinat för de har gjort så ont. Sen så började de, springandes till toaletten. Tänker inte gå in på några detaljer.=)
Nu börjar magen äntligen återhämta sig.

Sen så är jag ganska stolt över mig själv. Först igår så var jag på Me & I party där Helen hade dukat fram:
- kladdkaka med grädde
- äppelkaka med vaniljsås
- glass med chokladsås

Emelie hon tog bara en kopp med kaffe.

I dag så var jag på sju års kalas som bjöd på:
- hembakade vaniljbullar
- punsch rullar
- chokladbollar
- hembakade muffins
- och lite annat fikabröd.
- en hembakad princess tårta
- en hembakad marängtårta med banan, grädde och chokladsås emellan.

Emelie hon tog bara en kopp med kaffe trotts en massa tjatandes från Ewa att jag måste smaka på hennes hembakade saker.
Men nej, nu JÄVLAR ska jag låta bli alla godsaker. Högst så kan jag unna mig något gått på helgen.

Ja och de sista som har strulat för mig är:
Jag har tagit åt mig att fixa så att Galaxen gym ska bli återförsäljare av gymgrossistens varor. Så jag gick till gymmet och fixade fram alla uppgifter jag behövde. Försökte att lägga till allt på deras hemsida men de bara strulade, så jag fick ringa upp dom till slut.
Jag fick prata med en jätte trevlig kvinna som hjälpte mig att fixa en profil åt mig.
Efter att allt var klart så skulle jag logga in och lägga en order. Jag satt länge och väl och kollade priser som skulle fungera för oss på vårat gym. Vi kan inte ta köpa in varor som vi måste sälja för över 40 kr. De är ingen som vill köpa något i den prisklassen.
När jag väl hade hittat på en massa bra saker så som:
- Bars
- Energi drycker
- Prot shakes
- och fett förbränning drinkar.

När jag väl hade lagt allt i min kundkorg och fyllt i allt så står de:
Din kredit är för hög. Kredit? Humm jag handlade ju mot faktura. Jag förstod ingenting.
De var bara att mejla dom. Då fick jag veta vad som var fel.
Vi var inget företag utan en förening.
Jaha, vad ska vi göra nu då. Nu har jag mejlat dom igen och frågat hur jag ska gå till väga. Väntar inerligt på svar.
Vi är i stort behov att fylla upp våra hyllor på gymmet.

Annars så får jag starta en egen profil genom mig själv då. Men då går man miste om alla rabbater man får och alla bra erbjudanden man får som ett företag.

Jaja de är inget annat att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0