Söndag var de nu igen

Och Nova den busungen hon vaknade kl 4:45. Jag trodde klockan var efter fem men när frågade Cliff för ett tag sen så berättade han att kl var kvarti fem när hon vaknade och ville leka med oss.
Jag tvingade upp Cliff med Nova och de gjorde han. Skönt för mig som fick sova till kl 8:00.
De spelar tydlingen ingen roll vilken tid Nova somnar. Hon vaknar tidigt iaf.

Så i dag kom Syrran och Rrik och hämtade bordet de har köpt av oss. Skönt så jag får lite ordning och reda i filmrummet.
Ska nog ta tag i de nu med en gång så de blir fint där.

De är i morgon som jag ska ha klädparty med Me & I kläder här hemma. Då vill jag ha ordning och reda i hemmet.

Så jag bloggar vidare lite senare.

Kommentarer
Postat av: louise

hej. ja man kan ju hoppas det. men idag är jag bara glad att han är hemma. och det som står i tidningen om sjöfylleri gäller inte jukka utan bogge. för det var som sagt han som tog på sig allt. men för det så hade ju jukka också druckit en del.



men ja du har helt rätt. nu får det vara nog och jag blir bara glad om han får höra det från andra också än bara från mig. för då kanske det ger mer effekt om andra också säger till att nu är det mycket. för älskar mig det vet jag att han gör men sen kanske han inte visar det på bästa sättet.



ser fram emot att få komma till dig imorn på kläd party :) Kram

2010-05-16 @ 20:28:02
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0