Sjuklingar i huset

Då var vi där igen. Både Cliff och Nova är dåliga. Cliff fick åka hem från jobbet och ner på Vårdcentralen. Men de kunde inte svar på vad de var för fel. 2 nätter i rad så har han varit sjöblöt i svätt när han vaknat. Hoppas han blir piggare snart. han fick heller inte nå pencelin eller likande. Men som tur var så fick han med sig hostmedicin till Nova. Har fått i henne de 2 gånger nu. Men stackaren gillar de inge vidare.
Nu får Nova både hostmedicin, nässpray och alvedon. Jag har fått suttit med henne i famnen tills hon somnat igen. Vad gör man inte för sin dotter?

Jag skulle ha varit ut på Albert & Patrik med Emma och brorsan i kväll, men jag känner att jag inte vill lämna Cliff och Nova nu när ingen av dom är pigga.

De kommer fler kvällar.

Nu blir de soffan med Cliff och Talang 2010.


Kommentarer
Postat av: louise

nej det gör inte jag heller. men tror allt rännande börjar ta ut sin rätt nu. känner mig tok trött hela tiden och vill bara ligga och vila. vilket inte är det lättaste när moa är hemma. eller vill inte bara ligga då heller utan leka med henne lite men kroppen säger ifrån.. så nu får det gärna vara dags för bebis att titta ut så man kan bli sig själv igen. ;)

2010-05-09 @ 11:03:52
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: louise

ja nej allt rännande börjar ta ut sin rätt i nu. känner mig trött mest hela tiden. får vila när moa är på dagis 9-14 tis-tors nästa vecka. ;)

2010-05-09 @ 11:30:29
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0