När ska de ta slut?

Ja, är de inte Cliff så är de Nova. Men nu var de min tur att bli sjuk. Har inte riktigt tid att var sjuk känner jag. Har Nova att ta hand om.
Jag hade planerat att stå på loppisen i Furuvik i dag men så blev de inte. Varken jag eller Jennie var pigg nog att göra de. Får vänta med de till en annan helg.
Pallade mig i väg till Plantagen och City Gross med svärmor iaf. Behövde handla hem lite mat. Jobbigt som fan var de. Har ju feber så min kropp känns som om den väger 200 kg.
När jag kom hem så vilade jag mig lite och tog en Iprem så nu har jag haft kraften att plantera lite blommor som jag har satt ute på min fula bro. De blev lite finare nu.

Nova sover nu så jag ska passa på att vila lite jag med.

Nova har blivit friskare nu, skönt de. I dag var de första gången på 2 dagar som hon har ätit både gröt och mat. De är ett tecken på att hon är piggare.
Lill hjärtat vårat.

Kolla in stilen hon har:





Nu reser Nova sig mot allt och går pm kring när hon har stöd.
Nova börjar bli stor nu. 



Så här såg Nova ut i fredags. Stackars liten helt röd runt ögonen.






Kommentarer
Postat av: louise

hur är det med sjuklingarna? tror moa börjar bli dålig också. hon har ständigt en 11 under näsan och är grinig för minsta lilla. kram

2010-05-11 @ 18:41:37
URL: http://louisean.blogg.se/
Postat av: Pety

duktiga tjejen :D

2010-05-14 @ 14:16:24
URL: http://beloelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0