Min älskade Cliff

Ja, nu funderar säker alla vad som har hänt med min Cliff. Efter som jag redan har skrämt upp alla med mitt förra inlägg så lär jag berätta för er.
Han ligger på hjärtintensiven på Akademiska i Uppsala. Han har fått hjärtmuskel inflammation.
Han är mycket piggare nu mot var han var i går. Usch jag var så rädd i går när han åkte till vårdcentralen. Han hade så ont. Jag kände mig så hjälplös.
Från vårdcentralen så fick han åka vidare till Uppsala. Mer viste jag inte. Efter 4 timmars väntan så ringde han och berättade att han hade hjärtmuskel inflammation och att han skulle bli kvar.
Förhoppningsvis så kommer han hem på lördag. Men jag vill ha hem han i morgon.
De är på två vis de där. Klart jag vill att han ska vara kvar under övervak så allt ser bra ut. Men jag vill ha han hos mig med.

Min älskade Cliff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0