Me & I

De har vi haft här hemma i dag. Me & I klädparty.
Så nu har jag shoppat massa fina kläder till Nova. De har så fina klänninga. Mycke folk kom de med. Så Camilla säljaren på Me & I måste ha fått sålt för en hel del i kväll. =) Madde har bokat in ett party till hösten, så jag har bokat in mig hos Madde på hennes party. De ska bli kul att få se höstkollektionen.

Vad har hänt i mitt liv annars i dag då? Jo, jag tog en promenad på en morgonen på en timme. Sen så knatade jag hem till Madde och Malte och hämtade upp dom så gick vi till Centrum och köpte en varsin glass.
De var vi bara tvungna att ha i denna sommarvärmen som vi fick i dag. Underbart. Älskar solen och värmen.

Sen så hände en mindra rolig sak i dag. De brann i en bekants villa. Läs artikeln här. Stackarts människa har varit med om en hel del hemskheter i sitt liv och nu de här. Tycker så synd om henne och hennes tre barn. Lider verkligen med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0