Lära gå vagn

Premiär! I dag så var de första gången som Nova gick med en lära gå vagn. Jag var lite orolig hur de skulle gå. Men de gick så bra så. Nova hon tog tag i vagnen och gick i full fart.
Anna-Karina från BVC var där och fick se hur Nova gick.
Hennes reaktion var:
- Men Nova du är bara 8 månader.

Ja, hon är faktisk bara de. Men Nova hon går för fullt när hon håller i saker.
Nu är nästa inköp en lära gå vagn.

Så chockad jag blev när jag gick upp i morse och fick se att klockan var 7:20. Underbart att få sova lite längre.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ja dom säger att det är tidigt iaf innan 10 mån. Alexander ställde sig upp mot saker vid 6 månader tror jag och gick efter saker vid 6,5 då vart jag paff haha! ;)

2010-05-20 @ 13:53:45
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0