Jaha de var den helgen de

Var tog den här helgen vägen? Tycker de nyss var fredag. Så fort de går.

Jag kunde inte hålla mig i natt. Var in en gån till Nova och gav henne lite flaske men hon somnade med de samma.
Vaknade av att jag hörde Nova gråta lite vid sex tiden men jag gick inte in till henne. Sen så tystnade hon och måste ha somnat om. Sen så vaknade jag igen av henne igen och tog upp mobilen för att kolla vad klockan var.
Oj vilken chock jag fick. Klockan den visade 7:40. Men då var de dags att kliva upp, så jag skickade in Cliff för att hämta henne.

Go hjärtat vårat. Så de går jätte bra att ha henne i eget rum. Men vad jag saknar att ha henne inne hos oss.

Ja, sen så hade vi styrelsemöte på gymmet. De gick superbra. Nu har vi bestämt att de blir en strongman tävling i sommar. De kommer att bli så bra. Även jag kommer att ställa upp. Så nu jävlar ska de tränas.
Har bestämt med Cliff att vi ska köra varannan dag. Han ska få gå ner kl 17 ena dagen och jag andra. För jag kommer inte iväg kl 19. Jag är alldeles för trött så.
Jag känner verkligen i ryggen nu att jag MÅSTE börja gymma igen. De här går inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0