I dag så hade vi premiär i lekparken


Nova älskade att gunga. Trotts att hon var nyvaken så fick jag detta leende:



Nu blir det många vändor till lekparken.
Vi hade en liten mor och barn träff på lekpaken vid bodarna i dag på eftermiddagen.
Det var Madde och Aurora, Elisabet och hennes 2 barn och Stephanie och Alexander som var där.

När vi var i lekparken så fick jag syn på att min gamla granne som var ute på sin gård och gjorde fint.
Jag passade på att ta med mig Nova och hälsa på henne, för varje gång jag har träffat på henne så har Nova sovit i vagnen. De första Anita sa när jag kom med Nova var:
- Men vad hon är lik Peter. Min bror alltså.
Hon är den första som har sagt de. Själv så har jag aldrig tänkt på de.

Här kommer en bild på Alexander och Nova




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0