Hoppsan

Nu har jag verkligen försummat mina läsare. Sorry.
Jag har liksom inte haft tiden att blogga något. De har varit fullfart i mitt liv. Nova hon röjer runt som aldrig förr här hemma.
Hon reser sig upp i mot saker och går om kring så. Så nu står de inte på för en hon går utan stöd, hon är bara 7 månader och 2 veckor. De känns som om de är lite väl tidigt.

De har hänt så mycket på sista tiden så jag vet inte var jag ska börja.
Helgen var iaf jätte lyckad. De blev kfäftor och en massa annat gott här hemma.
Vi var 6 st som satt och mumsade i oss en massa. Sen kom även Jonas S. Så grabbarna var i full gång att sjunga karaoke för oss.
Träningen den har jag inte haft ork att ta tag i. Jag är helt slut när Cliff kommer hem i från jobbet så jag har mig inte i väg.
Åh, jag blir så arg på mig själv att jag inte kommer i gång igen. fan, jag lär ju trimma kroppen nu. Vill inte ligga i vassen hela sommaren. Åhhh..

Jag var på Me & I party hos Cliffs kusin i går. De var riktigt kul. Så nu har jag bokat in ett party hos mig nu den 17 Maj kl 18:00.
Så den som vill komma är varmt välkommen säg bara till så jag kan skriva upp hur många som kommer.

Nu ska jag i väg på sju års kalas hos Amanda och Adina.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0