Yttligare en toppen dag förbi

Vilken underbar dag jag har haft i dag.
Är nyligen hem kommen från gymmet. Körde biceps och triceps. Efter träningen så solade jag med. De behövdes.
Syrran min ställde upp och hade Nova medans jag tränade och så. De är tur jag har henne, när mamma jobbar och Marianne har fullt upp med sitt hunddagis.
Nova och syrran följde med till gymmet de med så slipper Jennie vara här helt själv. Nova ärt så lätt att ha med överallt. Hon är så snäll och go.

I dag så fick Nova den finast komplimang man kan få. De var Ann-Louise som sa att hon var den finaste bebis hon har sett.
Hon tycker att Nova är så otroligt vacker och har så klarblå och fina ögon.
Varje ord är så sant. =)
Där kan man snacka om att jag blev så stolt. De är de vackraste orden man kan få höra om sitt barn.



På den här bilden så ser ni Novas små risgryn till tänder. =)



Nova och Cliff ni förgyller mina dagar. Älskar er så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0