Wii

I dag har de spelats sen massa wii här hemma. De är så jäkla roligt. Hoppas bara att den andra dosan kommer snart.
Då ska de spelas en massa här hemma. Men de är inte jätte enkelt att sjuta pilbåge när man har en dotter som som gillar att köra över fötterna på en.
Men de är klart hon ska få vara med.=)

Var till kyrkis för första gången i dag. Jag och syrran tog med oss våra döttrar och gick dit en sväng. Trevligt måste jag säga att de var. Dessvärre så kunde vi inte stanna så länge. Lilla Nova var så hungrig men hon kunde inte äta för all jädra snor hon hade i sin näsa. Så vi fick gå hem och göra ren den med NäsFrida.
Tur vi har den. Hon har varit dålig på att äta under dagen. Fast de tog hon igen nu på kvällningen. Först hemma hos farmor så åt hon en halv burk med Persika och päron purre. En halv timme senare så åt hon en massa gröt och resten av dessert burken och 100 ml ersättning. Tur de. Jag blir så orolig när hon inte äter.
Efter gröten så blev de bad i vasken. De gillar hon och blött blir de.







Hade Syrran och Ronja och Sabina och Constantin på besök i dag. Så underbart söt pojken är.
De går inte att ta fel på vem de är som är pappa till honom. =)

Nej, nu blir de TV:n igen. Vad skulle man göra i dagen läge utan TV:n, mobiltelefonen och datan? Jag skulle inte klara mig en dag utan de.

Vad är de mest beroende av:

- TV:n?

-Datan-internet?

-Mobiltelefonen?







Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag är nog mest beroende av mobiltelefonen hehe

2010-03-11 @ 12:15:35
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Madde- De kunde jag lista ut att du var.=)

2010-03-11 @ 16:22:33
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Jag brukar läsa din blogg, vet ej hur jag hittade hit :-)

Har en fundering då jag är gravid och funderar massa på barnvagn.

Visst hade ni en Crescent Classic vagn från början? Varför fortsatte ni inte att använda den?

Vad för vagn köpte ni nu och varför köpte ni en ny??



Tack!



Kram Anna

2010-03-12 @ 16:51:42
Postat av: Emelie

Anna- Jag hade en Crescent ATV Combi. Jag gillade vagnen mycket lätt att dra pga de svängbara hjulen i fram. Men nu när all slask kom så blev de svårt med hjulen. Nova börjar bli så stor så hon vill sitta upp i vagnen nu så de var en till anledning till att jag bytte.

Har en vän som har en Crescent Classic som är super nöjd med den. Så satsa på en sån vagn. Lycka till nu Anna hoppas du hittar en vagn du blir nöjd med.

2010-03-19 @ 14:12:09
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0