Vad dålig jag är

Nu har jag inte bloggat på länge igen. Dåligt dåligt.
I går så jobade jag på gymmet mellan kl 17-21. Hade fullt upp på gymmet med många tränade. De är så mycke roligare när de är mycket folk.

I dag så var de full fart i mitt liv igen. Började morgonen med att gå till gymmet och prata lite med Bosse som jobbade sin sista dag på gymmet i dag. De kändes lite sorligt faktiskt. Men han har trotts allt åldern inne.
De kommer att bli bra iaf. För Yvonne som ska ersätta Bosse verkar vara super bra för jobbet. De är den bilden som jag har fått av henne.


Annars så har jag varit så kreaktiv i dag. Jag har klätt om våra köksstolar. Hade moccasittsar inna och nu har jag satt på skinntyg ist. De blev så fint.
Fick även hem förstoringar på mig och Nova i dag. Så den har jag fått in i en ram och upp på väggen. Är super nöjd. Men Cliff var inte lika nöjd över att han inte fick vara med på bilden.
Sorry..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0