Sjuker

Orkar inte med de här. Då är man sjuk igen. Kände mig pigg under dagen man nu så har jag feber och är helt matt i kroppen.
Suck!!
Har även smittat Nova. Stackaren har blivit snorig igen, så nu blir de ingen vaccinering i morgon.
Lär ta och ringa Anna-Karin i morgon.
Undra ja om de är tänder på gång för Nova. Hon har varit så pipig och bråkig i dag. Inte har hon velat sova heller. Hennes tandkött är stenhårt de med. Kanske ploppar upp några små risgryn snart.


Men i kväll så börjar de igen.
Kl 20:00 på TV3
Jag är bänkad är du?




Kommentarer
Postat av: Camilla Holm

Självklart, jag är bänkad! Hoppas jag lyckas hålla mig vaken bara.. =P Krya på er! Kram

2010-03-08 @ 19:19:26
Postat av: louise

haha, ja man måste ju bara se. ;) men blir nog att zappa mellan det och familjen annorlunda på tv 4. inge vidare att ha feber. själv är man bara snorig, tror jag har en graviditets förkylning. ;) vägrar att släppa. kram

2010-03-08 @ 19:24:20
URL: http://louisean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0