Ny gaddad!!

Hehe de var de jag skulle göra bla.
Så jag rinde till Jimmy på Rocknrolla tattoo i morse så fick jag tid nu samma dag. Han frågade om jag kunde komma med de samma. Ja, men visst svara de jag. Så jag bad mamma köra in oss så hon och Annso fick vara barnvakt medans jag tatuerade mig.
Men fy fan vad ont de gjorde.
Jag hade en sol sen tidigade som han tatuerade över.
Så här blev resultatet.



Något svälld kan jag tala om att jag är.  Blöder gör jag också.
Varför jag gjorde 4 st stjärnor beror på att de står för mig och mina syskon.


Så nu ska de här få läka så skulle jag komma tillbaka den 16:e så han fick kolla på tatueringen igen så allt är i  fyllt som de ska. Han som hade gjort solen som jag hade sen tidigare, han hade tauerat så djupt så de var ärrbildningar. Därför blev ag så svullen nu när Jimmy tatuerade. Så jag hoppas att den inte kommer synas under stjärnan nu.

Men de var som Jimmy sa, om stjärnan brukade stå ut när jag blev varm i kroppen. Och de brukar den. Men inta hade jag tänkt på varför.
Men nu fick jag svaret.

Ja, nöjd är jag. Tur de för de för ont gjorde de.
Men de är helt klart värt all smärta.



Här är en bild på en av mina andra.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Blev JÄTTE FINT :)

2010-03-03 @ 17:28:39
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

FINT!!! Modigt.. ;)

2010-03-03 @ 18:50:49
Postat av: Madelene

Den blev jättefint! Kan tänka mig att dte gör ont där, jag ahde aldrig vågat hehe. Jag ska bygga ut min på handleden hade jag tänkt, där det står Aurora nu. Vill ha något mera :) Är det en privat person du tatuera dig hos eller? Dyr billig? Blir sugen hehe

2010-03-03 @ 20:23:41
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Madde- Nej de är en kille som jobbar på Rocknrolla tattoo på Brynäs.

Jag fick betala 1500 kr för mina stjärnor. Men jag tror han är lite billigare än vissa andra. Hur vill du bygga ut din? =)

Kram

2010-03-04 @ 10:17:40
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jag vet inte riktigt hur jag vill bygga ut min, det viktigaste är att det ska få plats med flera namn, då jag vill ha flera barn :) Men jag skulle vilja göra någon blomranka eller något åt båda hållen, hänger du med på hur jag menar? Han kanske har några bäöttre förslag hehe. Jag har tidigta gjort hos torbjörn i fridhem och han har alltiv varit billig. Men nu börjar han bli till åren så då vill jag inte gå dit hehe. Visste inte ens att det fanns en tatto på brynä, nyöppnad? Kram

2010-03-04 @ 11:43:55
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Madde- Dom på Brynas öppnade i Maj förra året. De har en sida på facebook du kan gå in på. Rocknrolla tattoo sök på de så får du nog upp den.

Jag förstår hur du menar. De låter som en fin ide´.

Jag visste inte heller att de fanns någon där innan jag hittade dom på facebook.

Han har inte lika lång väntetid som Danne på Custom illusion.

2010-03-04 @ 19:39:42
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0