Inte ett hål så långt ögat kan nå

I dag så var jag till tandläkeren för första gången på 6 ÅR...
Ja, ni läste rätt 6 ÅR!
Så jag tyckte att de var på tiden. Usch jag var lite nervös över hur de skulle se ut i min mun.
Inna jag började undersökningen så började jag prata om att skaffa en tandförsäkring. Tänkte att de var lika bra att skaffa en så kanske jag går dit regelbundet. Efter att min tandläkare hade tagit bilderna i min mun så kollade vi på dom och allt såg bra ut. Så tog hon bort lite, lite tandsten. Efter de så sa hon att jag inte fick täckna någon tandförsäkring.
Jag hade för fina tänder för de. Jag skulle inte tjäna på att ha en försäkring.
Lite snopen jag blev. Trotts att jag inte varit dir på 6 år.
Men skönt kändes de. Nu vet jag att jag har bra och fina tänder. =)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Härligt, hur sköter du dom? :D hahaha =) Jag har tandförsäkring och glad över det, men inte heller haft sån tur med mina tänder. Men bättre nu iaf =) Ses någon dag igen med barnen? Kram

2010-03-29 @ 22:46:26
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0