Hänt en massa

Nu har jag inte bloggat på länge igen. De har hänt en massa kul på sista tiden.
Har umgåtts med mina syskon hela långa helgen.
Cliff har varit i fjällen med jobbet och roat sig.
Så i torsdags så sov Sarah och hennes dotter Ronja här. Och fredag och lördag så sov Jennie och hennes kille Kent här.

I fredags så var jag med tjejerna på Albert & Partik. e var super trevligt att prata med en massa kändisar som jag inte har träffat på länge.
Lika kul hade jag fast jag var nykter. Så alkohol behövs inte i min kropp för jag jag ska ha kul. =)
Men jobbigt var de att stiga upp på lördag morgon. Somnade kl tre och Nova vaknade kl 6:15. Usch och fy. Men de vara bara att bita i hop och kliva upp de.

Super trevlig helg var de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0