Gaddad igen

I dag så var jag in och fyllde i de sista på min tatuering.
Nu gjorde de ännu ondare. Fy, helvete så ont de gjorde. Att föda barn var inte i närheten. Nej, skönt att den är klar nu.
Lägger upp en bild när den är läkt och fin.
Trodde jag skulle slippa men Jimmy tyckte att de var lite som skulle fyllas i. Nu har jag funderingar på nästa. Vill skriva Nova´s namn. Men jag vet inte vart jag ska ha den.

Den tatueringen får vänta ett tag. Nu ska jag börja ta tag i körkortet igen. Åhhh de känns så tungt. De är bara att bita i hop och köra de.

Nu blir de mys i soffan. Är så sjukt trött, vaknade 7:10 av att Nova drog mig i håret. Underbart att vakna av. Eller först så vaknade jag 4:45 av ett joller ljud från Nova´s säng. Nej, tänkte jag de är inte sant. Så de var bara att ta med mig henne och lägga mig på soffan. Där hon somnade om på 2 röda. Tur de. =)

Har jobbat på gymmet i dag med. Där var de folk vill jag lova. Nu ska alla komma i form till sommaren.
Jag med. Nu ska de tränas igen.

God natt på er

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jag kan tipsa om Skutskärs körskola om du vill ta körkort. Magnus som jobbar där är superbra.



Lycka till med körkortet. :)

2010-03-17 @ 08:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0