De var inte i går!

Slarver slarver!!
Har inte bloggat på några dagar nu. Tiden räcker inte till. Har haft fullt upp med min älskade dotter och en massa Wii spelande. Jag och Cliff slåss om vems tur de är att spela.

På de här dagarna som jag inte har bloggat på så har de hänt en hel del. Nova har fått en tand och har börjat att krypa.
Eller hon drar sig fram med överkroppen. Så himmla söt.
Hon sätter sig upp själv i soffan med. Så här har de hänt grejjer. =)




Fullt upp var de i helgen med. Var ut med tjejerna på Albert & Partik i fredag. De var super trevligt. Men jag höll mig nästan nykter men kul har jag iaf.
Som man säger man har så kul som man gör sig.




I morgon så ska jag in till Rocknrolla tattoo och visa upp tatueringen igen. Så får se om Jimmy vill fixa till den eller om den är snygg som den är.
Jag är nöjd och ser inte att den behövs fyllas i.
Hoppas jag slipper fylla i den. De gjorde så sjukt ont.

Nu blir de Tv:n för resten av kvällen. Mycket bra i dag. Nova hon sover redan. Den lilla huliganen vaknar vid halv sju, sju om dagarna nu. Usch de är tidigt de. Vi har ju varit så bortskämda att få sova länge.Men nu är de slut på de.
De är bara att stiga upp med Nova. Jippi precis vad man vill göra halv sju på morgonen. Not!!

Men hon är så underbar. Vaknar med ett leende varje morgon.

Nova du är en sån glädjespridare.

På BVC så kallas hon Nova solstråle.




Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad stor hon bliiiiir, Tiden går alldeles för fort :)

2010-03-17 @ 14:07:32
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0