De va ett tagsen

Nu har jag inte bloggat på några dagar. Har inte haft något att skriva. Men igår så fick jag med mig familjen in till Valbo för att shoppa lite.
Cliff skulle ha täckbyxor bla för han ska åka till fjällen med sitt jobb nu i slutet av denna månad.
Jag är så avis. Jag vill också... Nej, jag och Nova får glatt stanna hemma vi. Åhh.. Jag som aldrig har varit till fjällen..

Så handlade vi lite annat. Jag köpte en jätte fin skinnjacka. Äntligen. Har velat haft en sånn länge nu. Men nu har jag en.

Nu sitter jag och vänta på att mamma ska komma. Vi ska åka in till Barnenshus och titta på en sittvagn.
De ska bli så kul. Nova börjar bli stor nu. =)

Bloggar mer när jag kommer hem. Kanske har en vagn med mig hem. Wiii..


Kommentarer
Postat av: Pamela

Hejsan.

Är ni fortfarande intresserad av att bli fotad? :)

kramis

2010-03-07 @ 13:28:41
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0