Stackars stackars!

Våran kompis blev svårt misshanlad i lördagsnatt av 3 st gärningsmän som flög på bakifrån helt utan anledning.
De hoppade på hans huvud.
En kille fick se på håll vad som försegick, han kom fram för att hjälpa vår vän men han blev nedslagen han med och fick tänder utslagna.
Förstår inte hur man kan göra något liknande. Vad tänker gärningsmännen?

Vår vän ligger fortfarande på sjukhus och är svårt illa där ann. En gemensam vän ringde mig i dag och frågade om jag ville följa med honom in och träffa honom. Absolut vill jag de är så orolig över honom.
Men jag kommer att svimma när jag ser honom. Han fick krossat näsben och okben plus två stycken hjärnblödningar.
Förstår ni vilken fruktansvärd smärta han måste ha.
Han blev nerslagen så han blev medvetslös.
Jag hoppas verkligen att han inte kommer att få några men för livet.

Krya på dig vännen

Kommentarer
Postat av: Madelene

Men fy vad hemskt!

Helt sjukt vad människor är kababel till att göra, eller att kalla dom för människor kan man inte, människor gör inte så! Hoppas verkligen att din vän återhämtar sig och att dom andra åker dit!

2010-06-03 @ 23:18:43
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Folk är hemska..



De tänker inte på att de kan ta död på någon eller ge dom allvarliga men för livet..



Nää lås in dom bakom lås o bom!!!!

2010-06-04 @ 08:32:05
Postat av: Madelene

Ingen aning om vem det är faktiskt, men hoppas det slutar bra!

2010-06-05 @ 20:41:07
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0