Sol och mera sol

Vilken underbar helg de har varit med en massa sol och goda vänner.
Fredagen så började vi med att besöka Cliffs farmor. Eller var de på torsaden? Jaja nån av dagarna iaf.
Sen blev de god mat med ettagals vin innan jag blev hämtad av min bror. Sen så var de full fest. Så kul att hela min familj var med, Mamma, brosan och BÅDA mina systrar.
Hela högen satt hemma hos brorsans svärmor där de var en massa mer folk. Så jäkla roligt. Så blev de vidare ner till Holmarna.
Jäklar vilket ös, åh så vi dasa och sjöng med.
De var riktigt roligt. Tur att min käre bror övertalade mig att ta med mig min jacka. För saten så kallt de blev och de där väla myggen.
jag har säker fått 211 myggbett.
Usch så de kliar. men de var de helt klart värt. Att få fetsa lite med minsa syrran de var riktigt kul de.

Lördagen blev de till att gå och kolla på raggarbilar. Så mycket fina bilar de var.
Sen så hem till kusin Camilla som blev ett år äldre. Så avslutade vi kvällen hemma hos oss med grillat och en massa goda vänner. Så trevligt så..

Nu blir de Ultuna med svärmor och hennes hund.

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vad bra att du hade det bra :)



Ja det får vara massa massa sol!!



Hur är det med C???

2010-06-08 @ 07:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0