Shopping

Blev en vända till Biltema och Valbo i dag. Köpte nytt cykellås, den här cykeln ska INTE bli stulen!!
Men de blev inga flytvästar. Dom var så fula så om jag skulle ha köpt en så skulle jag iaf inte ha haft den på mig.
Efter biltema så blev de en tur till Valbo för att köpa en kabel till bilstereon.
Ja, så blev de en tur till Dollars för att handla en massa våtservetter. De går ju åt så de var lika bra att ladda upp med 15 paket. =) Hittade även så fina ramar. Så nu har jag fixat och donat med dom.

Vi fick besök av halva släkten i dag, Mamma, Jennie, Peter, Savannah, Marina, Niklas, Celine och Celvin.
Fick skicka i väg Cliff på Willys för här hemma finns de aldrig något fikabröd. =)
Jag ska ha bakat rabarberpaj i 2 dagar nu, men jag vågar inte gå ner för slänten på baksidan. De har regnat i 2 dagar nu så då vet jag inte om jag kan ta mig upp för slänten igen den är sååå brant.

Äntligen så har Niklas och Cliff fixat bilstereon i Dodgen, så nu har vi GPS, Stereo och DVD i den.
Nu ska de åkas.

I kväll så blir de lugna gatan. Vi var bjudna hem till några vänner på grillning men de regnar så mycket så jag ville inte gå i detta väder. Cliff var inte så sugen på att vara nykter och ta bilen heller.
De blir flera gånger. Men tack iaf J&C.
Vi får ta en filkväll i dag med.

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0