Måla måla hela långa dagen

Den här dagen har jag spenderat mestadels hemma hos svär mor och hjälp dom. Började emd att åka och lämna Nova till Mamma och Jennie så Cliff skulle få lite ensamtid medans jag hjälpte till att måla i hunddagis.
Sen så cyklade jag till svärmor. Där jag började med att bära ut en massa möbler från deras vardagsrum. Christer skulle måla taket i vardagsrummet. Vidare ut i hunddagis där jag och Marianne målade i några timmar. Nu är jag si så där lagomtrött.
Efter att ha målat en massa så bjöds de på mat hos fam Westin. Cliff var hem till mamma och hämtade Nova sen så kom dom med.
Efter maten så åkte Cliff och Nova hem så hjälpte jag Marianne att bära tillbaka alla möbler igen.
Så nu är jag lite slut i kroppen.
Jag skulle ha behövt klippa kräsmattan här hemma. Men de får vänta. Nu blir de soffläge ett tag tills Tjoffsan vaknar.

Bjuder på lite bilder från gårdagen:







Kusinerna Savannah och Celvin





Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vad är det ni målar hela tiden egentligen? hehe.. Verkar ta en jäkla tid iaf! ;)



Du i morgon passar det för dig att ses?



Kram

2010-06-14 @ 14:03:18
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stephanie- De är svärmors hunddagis vi håller på att målar om. De tar sin lilla tid. De är ganska stort och många skrymslen och vrår. Men nu är de snart klart.

Jag har inga planer på förmiddagen men på eftermiddagen så ska jag ner och gymma. Hör av dig om ni vill komma.

Kram

2010-06-14 @ 19:53:58
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0