Glader

Var in till stora staden med Madde i dag. Hittade p´å en sån tjusig klänning. En svart (så klart). När jag kom hem så hade mitt paket från H&m kommit. Så nu har jag förnyat min sommar garderob lite grann. De behövdes de.
Hade även fått lappen om nytt körkortstillstånd. Så nu blir de ner och göra syntest i morgon.
Spännande.

Cliff ringde nyss till hans farmor, så vi ska även dit och hälsa på i morgon. Vi har aldrig varit hem till henne sen Nova kom. Fy skämms. Ja, de gör jag faktiskt.
Men nu så, efter mycket tjat från mig så ringde han till henne.

Ja, är de några som ska ner på Holmarna på fredag? =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad e de som händer på holmarna på fredag då ? :)

2010-06-02 @ 21:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0