Full fart hela dagen

De har de verkligen varit. Började morgonen med en promenad till Cliffs mormor och Åke. Dom blir så glada när vi kommer. Nova hon visade upp allt hon har lärt sig. Allt från att gå längs möbler, "snärta" med tungan, vinka och mycket mera. Eva blev så imponerad av allt hon kunde.  =)
Vi gav dom en förstoring på oss tre och de var uppskattat. Ska även ta oss i väg till Cliffs farmor med en förstoring. De är lite tråkigt att vi har så dålig kontakt med henne. Vi bor trotts allt i samma lilla by.

Efter besöket hos Eva och Åke så begav vi oss hem igen. Väl hemma efter ett besök av Madde och Malte så gav jag mig på att klippa och trimma våran gräsmatta. De tar sin lilla tid kan jag tala om. Jag höll på över 1 ½ timme. Att klippa på plangräsmatta är ju ingen match. Men våran jävla slänt där i mot. Fy den lede..
Jag som hade tänkt att göra ett gympass i dag men de orkade jag inte med efter att fixat här hemma. Blev en omgång i solariumet ist. Hade planerat att bli lite brun och fräsch till på fredag. =)


Fick ett brev från kommunen i dag. I det så stod de att Nova kom in på Vinkelboda avdelning Grön. Precis vad jag önskade. =) De är kusin Celvins avdelning så nu får han hålla ögonen på Nova så ingen är dum i mot henne. Även kusin Celine komer att gå på samma avdelning.=)

Visst ja måste lägga upp bilder på Novas skor.
De ena paret kan hon ha i dag. Lite stora är de. Men de andra Hello Kitty var jag tvungen att köpa. De är sååå fina.
Balad hade bara ett par kvar i storlek 25. Inte skulle hon ta hem några fler heller så jag var tvungen att köpa de till Nova.
Nu har hon ett par att växa i. =) Kusin Savannah har ett par hon med.





Bjuder på några fler bilder på våran underbara dotter.



Invigning av gungan här hemma.






Kommentarer
Postat av: Viktoria Jonsson

Hon är så himla gullig, hon är en riktigt gobit :D

2010-06-26 @ 00:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0