Fix och don

Har pysslat en massa här hemma i dag. Jag har klipp gräsmattan. Äntligen så var de torrt i gräset så jag kunde göra de. Shit vad långt de hade hunnit blivit på 9 dagar.
Men krångel var de. Gräsklipparen verkar ha gjort sitt. Den la av ca 14 gånger.
Men men jag hann klart innen de gick sönder helt.

Sen fick jag besök av Madde och Malte, Jenny Ek och mamma å Jennie. Så här hemma är de inte en lugn stund.

Bestämde även att vi skulle bege oss till Karlholm och få in 5 rätt inom 7 rop, men inte då. Blev ingen vinst i dag heller. Fast man måste våga sattsa för att chansen att vinna något.
Mysigt hade vi i baksätet jag och Madde. Så trångt, mamma har en liten Ford KA. Oj, oj de är ingen familjebil de eller. De gick bra trotts allt.

Men jag är lite rolig jag, efter att jag hade pratat med mamma och bestämt att vi skulle åka, så gick jag ut på altan och kom på att jag skulle spola av och skura altan. Sagt och gjort ut på altan med slangen och sploade. Men inte försvann all skit. Nej, hämta borsten och grösåpa.
Skura, skura vipps så fint de blev. Nu är de bara ett nytt plasttak och lasering av golvet som saknas.
Ja, och lite blommor. =)

Nu blir de sängen för min del.

God natt på er



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vi får se.. jag vill hellre ha grön..



Krams

2010-06-18 @ 00:27:43
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0