Dåligt dåligt

Nu är jag riktigt dålig på att skriva. Så vad har familjen Kalrsson/Andréasson gjort om dagarna? Jo, vi har varit väldigt mycket hos svärmor och svärfar. Så har vi haft en massa folk här i lördags som grillade och hade trevligt. Senare på kvällen så drog vi tjejer ner till skutskärs hacket. Där var de inge vidare, folket som var där var 45+. Men vi roade oss iaf. Jag och kusin min bjöd upp en varsin farbror på en dans. De gick väl så där. Varken jag eller farbror Örjan kunde dansa men kul var de. På tala om farbror så pratade jag med min farbror Kjell för första gången i lördags.
Jag har knappt vetat att han var min farbror fast vi bor i samma lilla by och min sk pappa jobbar med han. De är konstigt de.
Jag gick iaf fram till han och frågade fall om han visste vem jag var. Och de gjorde han inte. Då berättade jag att vi var släkt och att han var min farbror.
Va? är jag sa han.
Ja, de är du svarade jag. Jag är Kenneths dotter svarade jag.
Men va kul att få träffa dig i verkligheten svarade han. Kenneth pratar så mycket om dig men jag har inte vetat vem du är sa han.

Syn tycker tycker jag. Men men sånnt är livet. Släkten är värst!

Så träffade jag min gammla granne JanneBanan med. Han kram om mig och sa att jag är den vackraste kvinnan i värden. De ni vilken komplimang. De är inte varje dag jag får höra de.
Så pratade vi om hur bra de hade gått för mig trotts min uppväxt. Han var så stolt över mig och så glad att jag hade fått en dotter. Han blev så rörd så han började att gråta.


I går så var vi till Uppsala så Cliff fick göra arbetsprovet för hjärtat. Allt såg bra ut så nu ska han jobba nästa vecka.
Sen är de min tur att jobba 3 veckor. De känns faktiskt bra. Skönt att få starta med 3 veckor och sen gå hem igen för att skola in Nova på dagis.

I morgon så hoppas jag på fint väder så jag och min familj får ta en tur med båten. Novas först tur.
De ska bli så kul och se vad hon tycker om de.

Lite bilder från våran vecka:

Mor och dotter




Farmor och Nova




Nova fick prova farmors hänggunga. De gillades.





En bild på våran lilla familj






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0