9 månader

I dag så blev Nova 9 månader.
Oj, vad tiden går fort. Tänk att de är 9 månader sedan jag låg på BB med den här lilla på mitt bröst:



Men då såg de ut så här:



Våran lilla tjej har blivit så stor. Jag tänkte när alla sa till mig ta vara på tiden de går så fort, fort nej men de går de väl inte.
Att de har gjort. Nu förstår jag vad ni menar. Förstår inte var tiden har tagit vägen.
Snart så står jag där och ska lämna Nova på dagis. De kommer kännas jobbigt de. Lämna bort min lilla skatt.
Nej, fy..
Men de ska göras de med.
Nu står de inte på för en hon går. Hon vågar släppa mer och mer nu. Så snart så springer on om kring här hemma.

Älskade lilla Nova. Den dagen då du föddes så fick mitt liv en helt annan mening.



De här är mitt liv och min mening


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad fint skrivet & fin bild gumman :)

2010-06-19 @ 19:37:10
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0