Vår Stockholmsresa

I går så var jag, Cliff och våra vänner till Stockholm.
De var en skitkul resa. Vi bodde på Park inn i Solna, de är ett toppen hotell. Det ligger mitt inne i Solna i en galleria.
Så när man går ut från hotellet så kommer du ut i en galleria med en massa affärer. Jag och Camilla vi stortrivdes. Vi hann shoppa både på torsdagen och i dag innan vi åkte hem igen.

I går hade vi en sånn tur med vädret. De spöregnade när vi åkte dit och de håll i sig enda tills kl var åtta ungefär.
Vi trodde aldrig att vi skulle kunna åka till Grönalund. Men som sagt när kl va åtta så tog vi tunnelbarna till slussen sen djurgårdsfärjan över till Grönalund. Där åktes de karuseller. Jag blev så chockad över mig själv. Jag som har älskat att åka karuseller men nu på äldredagar så har jag gått och blivit åkrädd. De trodde jag inte om mig själv.
Men jag åkte en massa endå, tills jag blev åksjuk. Men då var de nästan dax att åka hem.

Vann gjorde jag med. En sånn här:



Mer bilder och update kommer.
Min dotter vaknade nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0