Ledig igen

Då var jag mammaledig igen. Men kul har de varit att jobba. Visst de är klart att jag har haft tuffa dagar på jobbet men de är kul endå.
Förmodligen så börjar jag att jobba igen den 4 Oktober om inte innan. De beror på hur lång tid de tar att skola in Nova på dagis. Men jag räknar med 2 veckor.

De är helt sjukt, snart så ska våran lilla bebis börja på dagis. Förstår inte var tiden har tagit vägen.

I dag så har Sandra och hennes son Edwin och Madde och hennes son Malte varit här. Barnen dom lekte på för fullt. Edwin han gick för fullt han. Sötis han är pappa upp i dagen. Där går de inte att förneka att de är en Eriksson eller.

Nova hon har stått helt själv i flera sekunder i dag. Vi hade lite stå tråning på bordet hemma hos farmor.
Hon tyckte de var jätte kul att stå själv, hon skrattade för fullt. =)

Snart så kommer syrran och ska hjälpa mig att färga utväxten min. De behövs vill jag lova.

Bjuder på lite bilder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0