Jobba jobba hela dagen

Nej, inte hela men halva.=) Gick upp 4:45. Men jag kände mig ganska pigg trotts lite sömn. De är så svårt att sova nu när de är så varmt.
Men, men man ska inte klaga.
Blev 8 timmars jobb i dag. Jag blir så slut på jobbet av värmen. De är lika varje sommar. Men de är bara att bita i hop och dricka mycket vatten. Ska inte klaga. Jag är glad att jag har ett jobb. De har känts riktigt bra de här dagarna är jätte kul att vara tillbaka trivs så bra med mina arbetskompisar.
I morgon så ska jag och Nilla sova kvar i Gävle. Vi ska gå på Sommarkväll och se Dead by April spela.
De kändews så onödigt att åka hem efter åt.Stackars Nilla bor i Månkarbo så de är en bit för henne att åka.
Därför blir vi kvar i Gävle. Båda ska upp och jobba på torsdagen så.

Men först på förmiddagen så ska vi ut och åka båt med svärföräldrarna. Vi sak åka till Laxö och käka lunch. Mysigt. Nova ska självklart med hon med.

Nu blir de till att vila lite så jag orkar vara uppe en stund med Cliff. Passar på nu när Nova sover.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: emma - mamma till thindra

okej, hoppas de gick bra och jobba iaf för dig :)

jag jobbar på fyrklövern här i skutskär ja ;P

2010-07-07 @ 09:03:26
URL: http://xxemmaxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0