2 veckor sen sist!

De har inte blivit mycle bloggandes från min sida. Tiden räcker inte riktigt till nu när jag jobbar.
Ska dra lite kort vad som har hänt i mitt liv.
Nova har hunnit blivit 10 månader. Liten börjar bli stor nu. 4 tänder har kommit upp. Alla på underkäken.

Vi har umgåts en hel del med våra vänner. Varit ute på sjön en hel del.
Och nu har vi även bokat hotellrum i Stockholm.
Jag, Cliff, Camilla och Jojje ska åka till Stockholm och gå på Gröna Lund de ser jag verkligen fram i mot.

Poolägare har vi blivit med. WEEEE!! Äntligen. Men vi skulle ha tajmat de lite bättre. Nu verkar de som om de varmaste dagarna är över. =(
Men men, vi kommer ju även ha poolen nästa år och många fler där till. Hoppas jag.

Ja, de var lite update. Mer kommer. Jag har inte lagt ner min blogg även om de verkade som de.

Nu blir de 3 km i spåret.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0