Varför??

Varför gör du så här?
Du vill väl inte att någon ska växa upp som du har gjort?
Vad tänker du på?
Varför lyssnar du inte?
Jag älskar dej och finns här för dej.
Du måste öppna dej och prata med någon.
Du mår inte bra.
Snälla styr upp ditt liv, vill inte stå här helt hjälplös och se på hur ditt liv går i kras.
Du vet mycke väl varför de blir så här så sluta med de du gör.
Du måste inse att de du gör inte är bra.
Du vet att du måste sluta upp med de du gör.
Vakna upp och öppna dina ögon innan de är försent.
Snälla snälla jag mår inte bra av att se att du inte mår bra.
Jag funderar hela tiden var du är, vad du gör, vem du är med.
Du ska vet att jag alltid finns här för dej.
Älskar dej så men nu måste du vakna upp.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är så jobbigt. Man klarar inte av de hära mera!

2010-01-17 @ 19:13:43
Postat av: Madelene

Oj vad har hänt vännen?

2010-01-17 @ 19:38:50
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0