Shoppat en massa skoj

Blir aldrig som man tänkt sej.
Skulle ha varit till Valbo med svärmor, men hon kom aldrig iväg. Fullt upp med en massa hundar. Hon har ju hunddagis.
Ringde mamma ist. Så hon, jag, Nova och lille syrran åkte in.
Var in på ikea och köpte en matstol med tillhörande bricka, stöddyna, och lite annat roligt på Ikea.
Hade tittat ut lite på internet som jag skulle ha.
Var även till Gina Tricot och köpte ett linne, en kort "jacka" och örhängen som jag ska ha på mej i morgon.
Ska på krogen i morgon med. Inte likt mej. Men de ska jag.
Hade lovat Marina att vi skulle köra premiären tillsammans. Men jag kunde inte hålla mej så jag festade utan henne i lördag.
Så nu ska jag festa med henne och en massa fler tjejer. De kommer bli superkul.
Nu när jag har nya kläder med.

Men jag känner mej som världens sämsta mamma.. Lämna Nova med pappa 2 lördagar i rad. Älsklingen min.
Har så dåligt samvete för de.
Men Cliff är så duktig med henne så de gör ingen nöd på Nova eller.
De tar i mot iaf. Jag ska ju vara hemma med min lilla tjej.
Mitt allt.

Nu är Cliff och partar loss lite med grabbarna så jag är henna själv med en sovande Nova.
De är så skönt. Vi har fått rutiner i familjen. Nova somnar alltid vid kl 22:00 varje kväll. Sen sover hon för natten.

I natt så sov hon hela natten vaknade första gången 8:35. Jag klagar inte. =)



Så underbar!!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Sv: Oh gud vad roligt. Vill gärna fota er. :)

Helgen passa mig bäst också. Ja prata med honom och säg vilka datum/tider ni kan, så ska jag se om jag har tid då.

Kramisar! <3

2010-01-29 @ 23:46:52
URL: http://zoniex.blogg.se/
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Jag har inte haft min premiär än! =) Blir väl snart!! Hoppas du hade kul =)



Sv: Nja, jag vet inte de ja.. =)

2010-01-31 @ 10:24:20
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0