Premiär

Äntligen hemma igen. Fan vad de snöar. Såg nästan ingenting när jag gick hem från Marianne.
Gjorde årets första vurpa med. Dessutom hade jag barnvagnen med när jag vurpade.
Skulle över en snödriva när jag ramlade.
Förstår inte varför de inte plogar bort den. Den är emellan två st bommar precis vid övergångsstället här vid Rotskärsbron.
När jag väl står vid drivan så kommer de en dam och klättar över och tittar på mej och säger.
-Här var de mycket snö.
-Jo, de va de sa jag. De blir svårt för mej och ta mej över med vagnen. svarade jag.
-Ja sa hon och gick.
Varför inte hjälpa mej? Nej nej, vissa är inte så snäll.
Nej, jag lär ju ta mej över så jag gick baklänges med vagnen över drivan och vipps så satt jag på stjärten.
Tur var att jag inte drog med mej vagnen i fallet.
Upp igen och klättra över.
Men över kom jag iaf.

Nu väntra jag på att Cliff ska komma hem och i väg och träna.
Sen är de min tur.
Premiär träningen i år. Skönt ska de bli. Behöver verkligen träna nu. Annso ska följa med.
Hårt ska vi köra. nej då de ska vi inte. Ska fundera på vad vi ska köra. Förmodligen så blir de axlar och rygg. De behöver jag.

Nu ska jag prova lite träningskläder. Var ett tag sen jag hade de på mej. =)
Bloggar mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0